![](https://www.theunicorn.dk/wp-content/uploads/2024/01/Hero-min.jpg)
DANMARKS MEST MOBBEDE BRAND
Randers Champagne. Disko Dasko Vand. Trampe-bajer. MOKAÏ er blevet kaldt lidt af hvert, og det er gået ud over markedsandelene.
Men i stedet for at ignorere det kom vi det i møde med en solid portion ironi, selvironi og humor. Det blev til en ny brandplatform, tone of voice og et nyt design.
![](https://www.theunicorn.dk/wp-content/uploads/2024/01/Mokai-2-1024x508-1.jpg)
![](https://www.theunicorn.dk/wp-content/uploads/2024/01/Mokai-4-1024x508-1.jpg)
![](https://www.theunicorn.dk/wp-content/uploads/2024/01/Mokai-768x768-1.jpg)
![](https://www.theunicorn.dk/wp-content/uploads/2024/01/Mokai-768x.jpg)
Og så udviklede vi et helt nyt produkt med 60 % færre kalorier. Vi skabte identiteten og kommunikationsplatformen for produktet, der ramte verden med navnet POP.
Det tager tid at vende drilleri og mobning til kærlighed, men i al beskedenhed er vi stolte af arbejdet. Det er den slags, der gør det sjovere at komme på arbejde.
Martin har +20 års erfaring fra toneangivende danske og internationale bureauer, der dækker sparring og strategisk udvikling for de største C25-virksomheder, nye mindre startups og offentlige kunder. Og så er han tilfældigvis også et rart menneske, der altid gerne vil snakke. For eksempel med dig.