
Hvordan vi satte medarbejderne forrest

I 2022 annoncerede Matas deres hovedsponsorat af Copenhagen Pride Festival.
Og hvor nogle brands nøjes med at skifte farverne i deres logoet i en uges tid, eller sige at de hylder diversitet, valgte vi at gøre noget andet.
I stedet satte vi medarbejdere fra Matas, der er en aktiv del af LBGTQ+ miljøet, forrest. Fra øverste management-niveau til medarbejdere i butikkerne, stod de frem og delte deres personlige historier. Medarbejderne blev hjørnestenen i en integreret kampagne, som vi foldede ud på sociale medier, outdoor og på vores egne kanaler.
Kampagnen fungerede som en naturlig forlængelse af brandplatformen ”Tættere På”, som vi skabte i 2021. Læs mere om den her.


Har du også en forretning, vi sammen skal løfte mod stjernerne?
Så ring til Martin. For han har mere end 20 års erfaring fra toneangivende danske og internationale bureauer, haft europæisk ansvar for kunder på tværs af brancher og har bred erfaring fra hele spektret af reklame og marketingdiscipliner. Med en økonomiuddannelse fra CBS kan du stole på, at Martin forstår din forretning og besidder kompetencer, der dækker sparring og strategisk udvikling for de største C25-virksomheder, over nye mindre startups til offentlige kunder. Får du fat i en virkelig rar og sympatisk mand, har du fat i den helt rigtige Martin.
Vil du se mere eller tilbage til cases?

Case list