When outsights become insights

Steen SirianStrategic Planner+45 40 44 44 19stesi@theunicorn.dklinkedin

Nysgerrighed er indsigtsbenzin. Derfor ser vi det som en decideret pligt at praktisere nysgerrighed. For som du ved, opstår en god idé på en god indsigt. Vi kunne godt finde på hæderlige indsigter selv. Men nu er det jo de færreste mennesker, der tænker som os.

Så i stedet baserer vi indsigter på data. Insisterer på at forstå den verden, dit brand eksisterer i, og de mennesker, der (ikke) køber dine produkter. Og vi kan ikke bare spørge dem. For (nu kommer der en databaseret indsigt): Mennesker gør ikke, hvad de siger, de gør. Derfor praktiserer vi nysgerrighed gennem data og kvalitativ og kvantitativ desk- og fieldresearch. Dét bliver til de indsigter, der bliver til de idéer, der bygger et meningsfuldt brand. Og i sidste ende: Dollars.

Del
Fb Li
Den store marketing-ordbog: Dansk/digitalskDen store marketing-ordbog: Dansk/digitalskArArticles
Media Planning

Den store marketing-ordbog: Dansk/digitalsk

Den grønne ordbog: 31 bæredygtigheds – buzzwords, du skal kendeArArticles
Sustainability

Den grønne ordbog: 31 bæredygtigheds – buzzwords, du skal kende

Dansk/Influensk: Influencer-ordbogen, du har mangletArArticles
Media Planning

Dansk/Influensk: Influencer-ordbogen, du har manglet

Hvem bestemmer egentlig, hvad en influencer skal koste?ArArticles
Influence

Hvem bestemmer egentlig, hvad en influencer skal koste?

Forbrugertilliden falder. Men rammer det din branche?ArArticles
Insights & Planning

Forbrugertilliden falder. Men rammer det din branche?

Er dine kunder klar til bæredygtighed?ArArticles
Sustainability

Er dine kunder klar til bæredygtighed?

3 bud på, hvordan du også kan bruge influencer marketing3 bud på, hvordan du også kan bruge influencer marketingArArticles
Media Planning

3 bud på, hvordan du også kan bruge influencer marketing

No posts found…