Case
LÆGER UDEN GRÆNSER
AWARENESS

OVER GRÆNSEN? FOR LÆGER UDEN GRÆNSER

Mæslinger virker som et problem, der er langt væk fra vores hverdag. Så hvordan gør vi danskerne opmærksomme på sygdommen, der dræber hundredvis af små børn hver eneste dag? Det var opgaven, vi blev stillet af Læger uden Grænser.

PLAY

Løsningen blev at rykke problemet tættere på. Så vi teamede op med Danmarks ledende special effects-kunstner, og sammen skabte vi en ultrarealistisk babydukke med mæslinger, som vi viste frem over hele landet.

Ideen vækkede ikke bare opmærksomhed på gaderne. Det fik også medierne til at hæve øjenbrynene, og kampagnen endte bl.a. med at optage 9 minutter af Danmarks største morgenshow.

CONTACT

Martin har +20 års erfaring fra toneangivende danske og internationale bureauer, der dækker sparring og strategisk udvikling for de største C25-virksomheder, nye mindre startups og offentlige kunder. Og så er han tilfældigvis også et rart menneske, der altid gerne vil snakke. For eksempel med dig.

Executive Commercial Director
Martin Vibe