Randers Champagne. Disko Dasko Vand. Trampe-bajer. MOKAÏ er blevet kaldt lidt af hvert og det er gået ud over markedsandelene.

I stedet for at ignorere det, valgte vi at gå det i møde ved at genopfinde brandet med en solid portion ironi, selvironi og humor.

Vi udviklede ikke alene en ny brandplatform, tone of voice og et nyt design. Nej, sammen med vores venner hos MOKAÏ udviklede vi et helt nyt produkt med 60% færre kalorier. Vi skabte hele identiteten og kommunikationsplatformen for produktet, som vi gav navnet POP.

Det tager tid at vende drilleri og mobning til kærlighed, men i al beskedenhed er vi stolte af arbejdet, og vi kan ikke vente med at vise jer, hvad vi ellers har af planer for brandet i fremtiden.

play
play
Martin VibeCommerciel Director+45 31 77 40 30mv@theunicorn.dklinkedin

Har du også en forretning, vi sammen skal løfte mod stjernerne?

Så ring til Martin. For han har mere end 20 års erfaring fra toneangivende danske og internationale bureauer, haft europæisk ansvar for kunder på tværs af brancher og har bred erfaring fra hele spektret af reklame og marketingdiscipliner. Med en økonomiuddannelse fra CBS kan du stole på, at Martin forstår din forretning og besidder kompetencer, der dækker sparring og strategisk udvikling for de største C25-virksomheder, over nye mindre startups til offentlige kunder. Får du fat i en virkelig rar og sympatisk mand, har du fat i den helt rigtige Martin.

Vil du se mere eller tilbage til cases?

Case listCaCase
cases

Case list

mail

Vil du være up-to-data?

Sign up til vores nyhedsbrev her, og hold dig opdateret på de nyeste muligheder i forhold til at gøre din forretning og kommunikation mere datadrevet (læs: succesfuld):

❤️ VIDEN OG INDSIGTER
Du elsker det. Vi elsker det. Vi sender det.

🖕 SPAM
Du hader det. Vi hader det. Vi ville aldrig sende det.