
Hvordan vi gentænkte retail
Hvordan vi gentænkte retail
Og det skal det også. Så da ALDI havde brug for en ny taktisk platform til at sælge deres tilbudsvarer, lavede vi en simpel men effektivt kampagne-motor, der var 100 % medie- eller salgs neutral.
Platformen var simpel: ”Skal det være ___________, Så skal det være ALDI.”, hvilket betød at alt fra ”fredagshygge med gutterne” til ”studenterfest” blev en anledning, til at formidle de gode tilbud.
Samtidig løftede vi den visuelle profil med et mere tidssvarende og imødekommende look – uden at gå på kompromis med deres budgetvenlige målgruppe.




Har du også en forretning, vi sammen skal løfte mod stjernerne?
Så ring til Martin. For han har mere end 20 års erfaring fra toneangivende danske og internationale bureauer, haft europæisk ansvar for kunder på tværs af brancher og har bred erfaring fra hele spektret af reklame og marketingdiscipliner. Med en økonomiuddannelse fra CBS kan du stole på, at Martin forstår din forretning og besidder kompetencer, der dækker sparring og strategisk udvikling for de største C25-virksomheder, over nye mindre startups til offentlige kunder. Får du fat i en virkelig rar og sympatisk mand, har du fat i den helt rigtige Martin.
Vil du se mere eller tilbage til cases?

Case list